30.4.16

Instagram Mix - kwiecień 2016



1. Tulipany - zawsze 2. Przerwa w pakowaniu 3. Takie prezenty poproszę codziennie 4. No to lecę


5. "Good Night" 6. Prosto i wygodnie 7. Lubię 8. WELCOME 

9. Ulubione w marcu >klik< 10. Spring mood 11.  OOTD 12. Słonecznie i fajnie


13. A w kwietniu zachwycałam się... >klik< 14. Prawie rajska plaża 15. Ta woda <3 16. Już po krzyku



17. OOTD vol. 2 18. Widok na kuchnię 19. Jadą do nowego domu 20. Paczka od Lemon Ducky - perfekcja!

21. Koczek 22. Cudne nowości od Bikor 23. Tyyyle dobrego >klik< 24. PHENOMEnalny duet


25. Pięknie jest 26. Essentials 27. No hej 28. Casual Friday

29. BIO IQ czyli marka, którą trzeba znać >klik< 30. Widzę Was ;) 31. Zapasy zrobione 32. Wieczorne bieganie z  widokiem


33. Hello Norway 34. Zwyklak 35. Relax i gofry 36. Zimno!

Więcej standardowo na moim profilu @blackraspberryblog >klik< ;)

5 komentarzy:

  1. Uwielbiam takie posty, od razu nastrajają mnie pozytywnie... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia, można poczuć wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Regularnie odwiedzam cie na instagramie , wiec żadne zdjęcie nie uszło mojej uwadze :-D

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny klimat mają te Twoje zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny instamix, bardzo lubię oglądać wpisy zawierające mnóstwo zdjęć.
    Twój blog jest rewelacyjny, bardzo mi się podoba. Obserwuję :)
    W wolnej chwili zapraszam do siebie :)
    Jeśli Ci się spodoba będzie mi miło jak zostaniesz na dłużej i zaobserwujesz :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)

 
Szablon zrobiony przez CreativeLight.pl